15 januari - Reisverslag uit Denton, Verenigde Staten van Nastaran Bakhshi - WaarBenJij.nu 15 januari - Reisverslag uit Denton, Verenigde Staten van Nastaran Bakhshi - WaarBenJij.nu

15 januari

Door: Nas

Blijf op de hoogte en volg Nastaran

15 Januari 2015 | Verenigde Staten, Denton

Dus. De lessen beginnen dinsdag (maandag is het Martin Luther King day dus iedereen is vrij) en de studenten beginnen binnen te druppelen. Het wordt steeds drukker op campus. Morgen komt mijn roommate. Ik ben erg benieuwd. Ik heb nog nooit echt een kamer gedeeld met iemand dus.. Hoop dat ze een beetje normaal is. Maar ik denk aan de raarste dingen lololol want je weet helemaal niet hoe mensen zijn. Daalijk gaat ze mijn kleren passen als ik weg ben -__- of weet ik veel hahaha maar we zullen zien hoe ze is.

De kantines zijn nu ook open. Ik heb een "meal plan", daarmee kan ik 7 dagen per week onbeperkt eten (woooeehoee, win). Het is ook heel anders dan Nederland, je komt binnen en dan is het eigenlijk gewoon een buffet. Het is best wel lekker eten, gelukkig.
Ik ben eergisteren naar de mall geweest, golden triangle mall. Ze hadden winkels zoals Macy's, Sears, American Eagle etc. Helaas heb ik eigenlijk niet echt wat gekocht (gelukkig voor papa :P :P). We zijn daar met de bus gekomen. De bus was oud en helemaal niet zoals in Nederland. Ik ben arriva toch dankbaar.

Wat me erg opvalt van de Amerikanen is dat ze heel erg van ruimte houden. Ze zeggen al sorry als ze langs je heen lopen. Ik stond ook ergens in de rij en een klein meisje moest eigenlijk langs me heen om naar de andere kant te komen, maar ik hoorde haar ma zeggen "loop er maar even om heen" super raar, want zo zijn we helemaal niet in Nederland/Europa. Wij duwen mensen nog aan de kant voordat we om moeten lopen hahaha. Maar goed. Verder valt me ook op dat iedereen meteen vraagt hoe het met je is ("Hi, how are you doing today"). Maar dat is denk ik meer beleefdheid en soort van een begroeting. Dit doen ze ECHT overal waar je komt, echt OVERAL.

Gisteren zijn we naar Wallmart gegaan. Ik vond Target leuker. Ik heb workout kleren gekocht. Maar niemand weet waarom want ik hou helemaal niet van sporten hahaha maar ik sprak met mn ma en uhm ja ze heeft me gedwongen om fastfood er af te sporten :P :P Dus morgen ga ik ook meteen de gym hier uit proberen (in mn nieuwe kleren :P hahah).
Vandaag zijn we downtown Denton geweest. Denton is best wel klein eigenlijk en het ziet er eigenlijk uit als een studio setting. Best wel raar. We zijn naar een hele leuke koffieshop geweest (zie fotos) en daarna zijn we gaan eten bij LSA Burgers. Super lekkere hamburgers. En er was geen bus terug, dus we moesten lopen terug (kan je na gaan hoe klein het is hier). Het is echt een universiteitsstadje. De universiteit is wel echt mega groot, vandaag weer een rondje gelopen op campus, echt TE GROOT. Maar dat is misschien alleen maar goed, zo loop ik onbewust veel en verbrand ik idd de fastfoodcalorietjes eraf :P
Oke vorige keer dacht ik ook dat ik niet veel te vertellen had, i ended up writing too much, net als nu.
Ik ga nu maar slapie.
Lieve familie en vrienden, ik mis jullie supererg en vind het super jammer dat jullie niet bij me zijn. Love u !!!!!!
xxxx Nas

  • 18 Februari 2015 - 02:37

    Stefan:

    He Pussycatdoll!! How's life in the USA? Al flink wat kilootjes aangekomen ;-) Die hamburgers zien er écht super lekker uit! Leuke roommate trouwens? En al een knappe Amerikaan aan de haak geslagen? Grtz x Steef!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Denton

Exchange USA

MINOR VOLGEN IN USA.

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2015

15 januari

13 Januari 2015

Eerste dagen UNT
Nastaran

Actief sinds 10 Jan. 2015
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 1968

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 15 Mei 2015

Exchange USA

Landen bezocht: